24 Ağustos 2009 Pazartesi

hasene

"Kandil gecesinde gölgeni görürsen, 1 yıl boyunca ölmeyeceğinin garantisini veriyorum."
...ALLAH...
djakbwvpdwa
kandil gecesinde gölgeni görürsen ölmezsin diyen bir anneannen varsa, hayat farklıdır. yeni insanlar için tanıştıracağın 1den fazla şeyin vardır.
merhaba ben hera. bu da göbeğim.
anneanne bilinçaltı çocuklarınkinden daha kaliteli bir zırva dedektörüdür.
evinde daha önce hiç karşılaşmadığım böcek türleriyle tanışma fırsatı yakalıyorum
kimi zaman sorarım, "ulen sen bu evde nasıl yaşıyorsun hasene? vahşi doğada namaz kılmak zordur! "
bana "olur mu yavrum, böcekler çok faydalıdır. şifadır."
büyüyle uğraştığını düşünmem için fazla müslüman olmasından ötürü, pagan olabilitesini de bir kenara atmak zorundasın.
uykusuzluktan harakiriyi mantıklı bulduğum dakikalardan birinde, "kandil gecesinde gölgeni görür isen ölmezsin" dedi.
ne yapayım lan? çıkıp sokak lambasının önünde gölgem var mı yok mu onu mu kontrol edeyim?
yaptım.
ertesi gün de "fazla açılma kızım. girdap çok burda. geçen yıl 3 kişi öldü" dedi.
daha dün gölgemi gördüm hasene. ölemem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

athenaeum